Reklamace

Objevila se na vašich botách v záruční době nějaká vada? Reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby.

Vrácení na prodejně

  • Zboží přineste na prodejnu
  • Vyplňte formulář Vrácení zboží
    • na prodejně ho s vámi sepíše prodejce
    • nebo ho vytištěný vyplňte už doma a přineste s sebou

Odeslání přes zásilkovnu

  • Vyplňte vytištěný formulář Vrácení zboží
    • pokud jste nakoupili na prodejně, či on–line, stáhněte si formulář ZDE a vytiskněte
  • Zboží a formulář bezpečně zabalte

TIP: Zboží které nám vracíte stačí vložit samostatně do obálky, pro reklamace není originální krabice potřeba.

Jak bude reklamace probíhat?

  • Pokud je vada opravitelná, tak ji v co nejkratší době necháme profesionálně opravit.
  • Pokud již boty opravit nepůjdou, vyměníme vám je za nový pár.
  • V případě že boty už nemáme, nebo reklamaci nestihneme vyřídit do lhůty 30 dní, vrátíme vám peníze na účet.

Není možné reklamovat:

  • běžné opotřebení obuvi
  • mechanické poškození
  • nepadnoucí obuv či nekomfort při nošení
  • vady způsobené nedostatečnou údržbou a nesprávným používáním
  • vady způsobené opravami svépomocí

Chcete boty vrátit, protože vám nesedí velikost nebo jste se rozhodli pro jiný model? Je to jednoduché. Tady vám poradíme jak na to.

Potřebujete poradit s vrácením nebo reklamací zboží?

Zavolejte nám v pracovní dny od 09 do 16 na telefonní číslo +420 774 665 445 nebo napište na: arikaplus@seznam.cz.

Zkušení barefoot experti jsou tu, aby vám pomohli.